Žádná internetová stránka se nemůže pochlubit tím, že by byla od svého vzniku něčím, co by se dalo nazvat dejme tomu virtuální celebritou. Žádná nová stránka nemá přílišnou sledovanost, spíše by se dalo říci, že o ni nanejvýš jen zřídkakdy někdo zavadí. A to i když je sebedokonalejší.
Je to prosté. I když ji internetové vyhledávače zaznamenají, nabídnou ji těm, kdo po něčem podobném pátrají, jen jako něco bezvýznamného, a to až někde na konci nejednou téměř nekonečného seznamu odkazů. Protože tak zkrátka vyhledávače fungují a něčemu, co není nějak výjimečné, se od nich přílišné podpory nedostává.
Taková stránka tedy zůstává bez povšimnutí a její majitel může – je-li neznalý – leda tak doufat, že se to časem zlepší. Jenže je téměř jisté, že se to nezlepší.
Protože i kdyby ona stránka byla vzhledově dokonalá, i kdyby na ní byla více než lákavá nabídka v podobě kvalitních obrazových materiálů a poutavého čtení, vyhledávače se nedají obměkčit a neustále fungují stále na stejném principu.
A proto chce-li majitel takové internetové stránky prorazit, chce-li se dostat ve vyhledávačích na některou z předních pozic, jež jsou jako téměř bezvýhradně jediné sledovány širší veřejností, nesmí pro něj záležitosti jeho webu skončit ve chvíli jeho spuštění. Musí onu svoji stránku opečovávat, starat se o aktualizaci jejího obsahu a jeho atraktivnost. A k tomu by se měl nezbytně obrátit na nějaké odborníky z oblasti SEO.
Na ty posledně zmíněné proto, že jen tito na skutečně profesionální úrovni nabízejí služby, zajišťující, že se jimi spravovaná stránka dostane na lepší pozice a stane se tak sledovanou. Jenom ti skutečně rozumí tomu, jak to funguje ve virtuálním zákulisí, a jsou schopni se postarat, .
Aby se totiž stala ta která internetová stránka sledovanou, je třeba učinit nejedno důležité opatření, nejednu speciální úpravu.A právě odborníci na SEO mohou pomoci s analýzou klíčových slov, s vytvářením odkazů, s propagací, zdokonalováním obsahu takové stránky a dalšími věcmi, díky nimž se právě ten který web stane pro vyhledávače tím nejlepším a vyrazí strmě vzhůru.
A teprve pak se stane taková stránka vyhledávanou a hojně používanou, teprve pak se jejím prostřednictvím podaří dejme tomu uzavírat obchody a na těchto vydělávat.
A o to tu přece jde. A nikoliv o to, aby měl někdo svoji vlastní stránku, po níž ani pes neštěkne.