Rozhodli jste se pořídit si novou kancelář? Pojďme se tedy podívat, co všechno budete muset udělat a zařídit.
Základním krokem k pořízení si nové kanceláře je ujasnit si místo, kde kancelář bude. Pronajmete si nové prostory, nebo kancelář vybudujete v prostorech, které již máte? Už to víte? Výborně. Další krok, který musíte udělat k dosažení cíle, je ujasnit si, pro jaké účely bude kancelář sloužit. Má Vám poskytovat prostory pro občasná obchodní jednání, nebo bude prostorem, kde trávíte většinu pracovní doby, střetáváte se tam s klienty a pracujete na počítači za stolem? Potom jistě musí kancelář splňovat trochu jiné požadavky, než když bude pouhou občasnou jednací místností.
Další otázkou, kterou je potřeba zodpovědět je, kolik osob se v kanceláři bude pohybovat a pracovat na jednou a kolik přechodně? Pokud v kanceláři má trávit většinu pracovní doby více osob, jistě každý z nich ocení vlastní pracovní prostor a stůl. Má být kancelář open space, nebo má zajišťovat více soukromí? I z toho je nutné vycházet.
Víte již tedy, kde kancelář bude, víte, jak bude velká i k jakému účelu bude sloužit. A co dál?
Pravděpodobně bude nutné nechat prostory kanceláře nově vymalovat, aby vše bylo dokonalé a odpovídalo barevně barvám Vaší společnosti.
Dále zajistěte základní věci, jako jsou stoly, židle, skříně, poličky, kartotéky, stojanová tabule a další kancelářské vybavení jako například stojan na šanony, papírové a psací potřeby, spínky a podobně.
Musíte také zajistit elektronickou techniku, jako počítače, internetové připojení, tiskárny, tonery do nich, rádia, multifunkční obrazovky pro prezentace a další. S tím vším od návrhu po realizaci kanceláře Vám rádi pomůžeme a Vy můžete v klidu sedět a nechat vše na nás. Již brzy budete mít novou krásnou kancelář, která bude ihned vybavena vším potřebným a to bez starostí, ty nechte na nás.